Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

Forsaken

  Χαίρομαι που δε σ'αγάπησα και που δε σ'εκτίμησα ποτέ. Χαίρομαι που δε μ'έκανες να σ'αγαπήσω και που δε μ'έκανες να σ'εκτιμήσω ποτέ. Χαίρομαι που δε σ'άξιζε να σ'αγαπήσω και που δε σ'άξιζε να σ'εκτιμήσω ποτέ. Χαίρομαι που δεν προσπάθησες να σ'αγαπήσω και που δεν προσπάθησες να σ'εκτιμήσω ποτέ. Χαίρομαι που τώρα που μου γυρίζεις την πλάτη ξέρω πως εγώ είχα φύγει από καιρό απ' αυτή τη σχέση, λες και δεν είχα έρθει ποτέ και μάλλον έτσι είναι. Χαίρομαι που δε θα πληγωθώ ποτέ ξανά από 'σένα. Χαίρομαι που μου 'μαθες να μη σε χρειάζομαι, που δε σε χρειάζομαι, που δε θα σε χρειαστώ και που δεν έμαθα από μικρή να σ'έχω ανάγκη. Χαίρομαι που δεν αγαπάς κανένα γιατί δε θα 'θελα να μ'αγαπάς εσύ εμένα.
  Για ένα πράγμα μόνο δε χαίρομαι ρε γαμώτο. Που σχεδόν σε δικαιολόγησα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου