Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Cursed

  "Sometimes I think I was born backwards.. you know.. came out of my mum the wrong way.. I hear words go past me backwards.. The people I should love, I hate. And the people I hate.."

  "Αγαπητέ κ. Κ.,

Θα ήθελα να γνωρίζετε ότι θα ήμουν πραγματικά ευγνώμων εάν πραγματοποιούσατε την επιθυμία μου και δεχόσασταν την παράκλησή μου να μην διεισδύετε ενδότερα στο κεφάλι μου. Μην μπαίνετε εκεί μέσα. Εκτός εάν ο στόχος σας είναι να καταστραφείτε, εσείς, μα και εγώ. Εάν επιθυμείτε απλώς να διασκεδάσετε τη μοναξιά σας και το κορμί σας, ασφαλώς και μπορείτε να παίξετε στην επιφάνεια. Stay in shallow, shallow water, don't touch the ground. Να πλατσουρίσετε, δηλαδή. Εάν ωστόσο κατευθύνεστε προς το βάθος, εάν τύχει κι αρχίσετε να κολυμπάτε κατακόρυφα, σας παρακαλώ, σταματήστε. Διότι θα έρθετε αντιμέτωπος με κάτι καταραμένο, εξοργισμένο και μόνο. Δεν είναι σωστό να του δώσετε ελπίδα με την παρουσία σας. Εκτός βέβαια εάν επιθυμείτε να πνιγείτε μαζί του. Να πνιγείτε. 

   Κολυμπήστε οριζόντια, κύριε Κ.,  θα πνιγείτε.
Με εκτίμηση,
Ε.

2 σχόλια: